Nieopierzony forumowicz

Dzień dobry Szanownemu Gospodarzowi oraz Szanownym Forumowiczom.

Mam na imię Łukasz, jestem z miasta gdzie piwo od dawna warzą, a od nie tak dawna produkują małolitrażowe pojazdy. Urodzony w roku opuszczenia Polski przez czerwone oddziały bojowe. Żonaty, dzieciaty. Tyle prywaty, teraz coś o robocie.

Jestem inżynierem budownictwa. Prawie sześć lat walczyłem w terenie, a od dwóch lat przerzuciłem się na robotę stricte projektową, zza biurka. Z patologicznego polskiego rynku przeniosłem się wirtualnie na rynek zagraniczny, do branży telekomów. Wszak anteny muszą wisieć na konstrukcjach. Specjalizuję się w geotechnice, a zwłaszcza fundamentach palowych.

Trafiłem tutaj poprzez blog 3r3 na saloonie24. Coś kiedyś wyszukiwałem i natrafiłem na tamten blog, zostając tam na dłużej. Później naturalnie przeniosłem się na stronkę zarobmy.se no i zatonąłem w forum. Po ponad pół roku czytania pasowałoby się zarejestrować, pewnie ip i tak już zapisane, wyśledzone, sprawdzone itp.:wink:

Pozdrawiam, wojluk.

P.S. policzyłem, że słów mniej, ale co będę zanudzać.

7 Likes

Witaj na forum opowieści z mgły i paproci^^

2 Likes

zapisane, sprawdzone wyśedzone ^^ kto wie jakie kontakty i możliwości ma Mordimer :wink: może być tak ze zanim napisałeś On już wiedział ze napiszesz… :joy: :joy: :joy:

1 Like

Nie mam nic wspólnego z salonem - źli ludzie podrzucili^^

Witamy u czubków. Czy posiadasz aluminiową czapeczkę? Bo to forum foliarskie, gotówkowe i straszne tu zaprzaństwa pilnujące prawidłowych relacji z rzeczywistością.

4 Likes

Tam leżą archiwalne teksty ze starego zaróbmy.se

Aż przyjemnie poczytać w wolnej chwili.

czubki

2 Likes

haha coś w tym jest^^ ciagle mało^^ a CZ to fajny sprzęt…osobiście nie mam ale kto wie^^

1 Like

Witam i pozdrawiam szanownego Kolegę po fachu.
Tylko że ja jeszcze na ostatnim roku zwiałem do IT (nie mylić z Półwyspem Apenińskim). Jedyne czego żałuję to że nie zrobiłem tego wcześniej.

4 Likes