Siemka

Witajcie. Z tej strony Marcin, level grubo po 40, zamieszkały w Szwajcarii, pracujący w branży budowlanej. Miło mi tu zagościć :slight_smile:

3 Likes

witamy. User zweryfikowany przeze mnie osobiscie. Dzisiaj.

3 Likes

Ale że niepiśmienny? Nie przeczytał żeby napisać 250 znaków?^^
//granted

2 Likes

Tak, trochę nieśmiały jestem. Ważne że nie jestem trollem :slight_smile: jeśli ktoś chce o coś konkretnie dot. Szwajcarii zapytać, to chętnie odpowiem

2 Likes

napisz 250 nieśmiałych słów o sobie: w którym rejonie Szwajcarii urzędujesz, co porabiasz, co potrafisz i na czym chcesz zarobić se.

2 Likes

Mieszkam już 9 lat w Szwajcarii, bywałem w różnych regionach, obecnie w Sargans. Jestem inżynierem budownictwa, ale pracuję jako zwykły kreślarz rysunków. Rysunki szalunkowe, zbrojeniowe, wykopy, fundamenty, głównie to co dotyczy żelbetu. Oczywiście nie ręcznie tylko programem podobnym do autocada. Od jakiegoś czasu udaje się w końcu wypracowywać nadwyżki finansowe i zamiast odkładać w gotówce to ładuje w różne aktywa w exante. Korzystałem ze śledzenia ruchów tradera, część tipow była ok a część mniej. Ogólnie kopiowania ruchów już nie mam i próbuje swoimi siłami wyszukiwać papiery do zainwestowania. Generalnie chciałbym w tym forum zobaczyć to co było dobre w forum tradera lata temu, kiedy miało jeszcze swą wartość

4 Likes

Wyrażamy zainteresowanie, jest mucha do ubicia w kiblu.

Tekla?

Dlaczego nie we własny biznes związany z tym co dalej z tego cada wychodzi?

Traidingowi mówimy stanowcze być może w przyszłości. Obecnie rynek jest na szpilkach.
Mamy lepsze zajęcia w Twojej branży. Aktualnie wrzucony artykuł coś może zasugerować^^