Repeater na Dżinie

Link do artykułu: Repeater na Dżinie – Zarobmy.se

Dziś będą ranty o desapiensyzacji jaka dotyka sporą część populacji (dla mnie to plaga zombich) oraz kilka wycieczek osobistych. Czyli narzekania starego zgreda na czasy i obyczaje. Na zjeździe zwróciłem się do kumotrów z kwestią, że mam takie i siakie produkty szalonego kapelusznika, i że byłby potrzebny ktoś. Kto nie wiem – nie znam się. Wiem że ludzie robią startupy, sprzedają coś, nie wiem jak to się robi, zajmują się wyrozumowaniem dość unikalnych rozwiązań analitycznych. Ten model myślenia nie jest przekładalny na jakikolwiek marketing. Drzewa słabo biegają i próba zmiany tego faktu jest raczej bezcelowa. Sypnęła się lista propozycji ze…

2 Likes

z pytań zadawanych kalkulatorowi można wyciągnąć masę informacji. Po połączeniu tych pytań z metadanymi (kto pyta, skąd pyta, kiedy zapytał) wyłania się jasny obraz sytuacji odnośnie stanu firmy/instytucji z której zapytania pochodzą.

Co firma wie, czego nie wie, z czym ma problem. Klienci dostarczają tych informacji kalkulatorowi i jeszcze za ich przetwarzanie płacą. To znaczący postęp w kwestii kosztów utrzymywania wywiadu.

Oczywiście można zablokować pracownikom we firmie dostęp do kalkulatora ale i tak wlezą przez szpiegofony dając dostawcy infrastruktury sieci komórkowej komplet danych o tym kto pyta i skąd on jest. Czystym zbiegiem okoliczności na zapadzie zabroniono czajnikom dostarczać klocków napędzających 5g, klocki mają być jedynie słuszne czyli amierikańskie. Anonimowe karty sim są również nielegalne.