Białe papiery inicjatywy kumotrów

Link do artykułu: https://zarobmy.se/biale-papiery-inicjatywy-kumotrow/

W diasporze kumotrów naszych z Niedorzecza wypędzonych (przez czczących koziołka stalinistów-biurwokratów oczywiście) od dawna objawiały się dwa zagadnienia trapiące nas niezmiernie. Pierwsze takie że system bankowy zaczął kuleć – co go wykańcza to nie nasze zmartwienia chociaż doskonale o tym wiemy z takiej to racji że część diaspory dla banksterki…

@ od dawna objawiały się dwa zagadnienia trapiące nas niezmiernie. Pierwsze takie że system bankowy zaczął kuleć

Żadną miarą mnie nie boli, że system bankowy kuleje, odkad ja pamietam mój problem jaki mam z systemem, to taki, ze nie jestem lekarzem ani prawnikiem, a umiem jedynie tanio kupic i drogo sprzedac, i nie mam manufaktury zadnej ani fachu w reku,

@ wylądował na bezpieczeństwie teleinformatycznym banku i niektórzy już w tej branży zostali

Święta prawda, połowa moich kumpli pracuje jako programisci w bankach (bo najlepiej płaca)

Ja sam robie dla korpo które gromadzi dane, konkretnie w podprojekcie bankowym (Wstyd sie przyznać), ale chodzi o to, że tak napawde 80% zawodów dzisiaj to jakoś tam służy bankom, buduje babilon, kopiemy sobie groby pomagajac zbudować globalne wiezienie wirtualne, i tak dalej.

Ty programujesz dla VISA ty robisz dla Air Bnb, i tak kazdy buduje im droge i przybliza ich do automatyzacji (za rzucane ochłapy pieniezne ktore sie przeje), a ich drogi zostana na stale. Pracujac dla korpo, powiekszasz ich wladze, za ochlapy ktore przejesz,

I to mnie BOLY :slight_smile:

dlatego ciagle loguje sie na ZIT i zarobmy se bo ciągle wierze w Nowe bractwo alechemiczne, dzieki któremu podzwigniemy sie do władzy i obalimy panglobalny Syjonizm ^^

Tak jak były różne sekty, może historia nas kiedyś odnotuje jako OBRADY SARMATÓW ON LINE, albo zostana wypuszczone tomiki jak dialogi platońskie ^^

1 Like

Nic w tym zaskakującego, wszak w finansach przelewane są ciężkie pieniądze!

//=================