Wirus pod koroną

Link do artykułu: https://zarobmy.se/wirus-pod-korona/

Luźniej się zrobiło, 3r3 czasu nie ma na pisanie tekstów, bo zarobiony okrutnie, przez co kontrola jakości chwilowo wyłączona, kolejka tekstów do publikacji trochę wysycha, a musi być jakieś życie na osiedlu, więc w międzyczasie coś z innej baryłki. Jeśli na sali jest lekarz, to upraszam o niestrzelanie za wejście…

1 Like

Negatywny population growth jest dobry, jeśli koronawirus rozwiąże problem emerytur. Skoro nie da się tej piramidy wieku od dołu naprawić, może trzeba od góry ^^

Lepsza Rosja/Kanada/Australia niż Indie/Bangladesz/Wietnam. Więcej hektarów na prola = lepiej.

Jeśli będzie jakiś fajny wirusik na którego będzie działająca szczepionka, to przy okazji zostanie rozwiązana ostatecznie kwestia antyszczepionkowców ^^

1 Like

Chyba nie czytaleś tego artykulu bo nie jest on o koronawirusie ale o wirusach informacyjnych

1 Like

I o antynatalizmie i redukcji populacji.

Nad detalami obyczajowymi nie warto się nawet pochylać.

1 Like

Udany tytul. Zdaje sie ze wspolczesny wirus zapoczatkowany zostal w 1884 przez Fabian Society o czym Orwell ostrzegal co nastapi 100 lat pozniej. Jako powolne urabianie spoleczenstwa. Daleko to zaszlo ze ludki placa za ogladanie reklam, cala kasa idzie do BBC ktore juz otwarcie zatrudnia wylacznie kolorowych.

1 Like

Bardzo dobry tekst.

“niedawno ogłoszona przez Goldman Sachs informacja, że nie będzie wprowadzać na giełdę firm z USA i Europy, jeśli w radzie zarządczej takiej firmy znajdują się jedynie bieli, heteroseksualni mężczyźni”

Nie kupując spółek wprowadzonych przez GeeS nie dotujemy pedałów :slight_smile:

“W następnej kolejności zapewne będą to stanowiska dyrektorskie, potem kierownicze, potem specjalistyczne itd. – aż do momentu, gdy takiemu samcowi pozostanie do wyboru praca śmieciarza lub kasjera w Lidlu.”

Spoko - mamy drugi obieg. Ten jakoś zawsze jest dla samic atrakcyjny, bo tam nic nie jest zaklepane - skoro samiec daje tam radę to jest dobry w długim okresie.
Szef bandy zbójców nie ma umowy i okresu wypowiedzenia - skoro długo jest hersztem to widać musi.

2 Likes

Też o tym ostatnio myslalem o czym piszesz w tym artykule. Nie mam zdolnosci aby tak dobrze zbierać mysli w slowa, chwała Ci za ten artykuł. Mam male dzieci do wychowania i akurat sprawami kultury, ideologii, religii interesuję się od dawna i też to widzę. Gdzie bym nie zajrzal czy to do tv(seriale,reklamy), gazet, literatury branżowej, zabawek, bajek dla dzieci ciągle dostrzegam te smaczki. Żona nawet mi nie dowierza jak jej objaśniam szczegóły(np krotka bajka dla dwulayka “kampet Oskara” gdzie oskar we dwoje z kolezanką jadą na wakacje i razem mieszkaja w tym kamperze[bez ślubu] zwiedzają a w niedziele po powrocie biorą udział w maratonie czy jakims towrrowym iwrncie[zamiast iść na mszę świętą, a w calej bajce z wszystkich dni tygodnia jest wymieniona tylko niedziela], malowanki dla dzieci z motywami wicca, superbohaterowie yo oddzielny temat bo z ontologicznego punktu widzenia to jest współczesny odpowiednik dawnych opowiadań mitologivznych o bogach i bohaterach czyli takich istotach co juz nie są ludzmi, mają część boskich cech ale nie są Bogiem ale tez już nie są ludzmi czyli w Katolickim ujęciu św Tomasza są demonami tylko cala ta historia jest opowiedziana na nowo dla nowoczesnego czlowieka jako historie o supermanie, spidetmanie, batmanie, jockerze i innych “bohatetach” o patologicznej osobowosci ktore są wzrocami(wirusami informacyjnymi) do naśladowania dla dzieci. Nawet nie ma juz pokazanej walki dobra ze złem ale walka zła ze złem ktora jest pokazana bezalternatywnie jako głowna oś konfliktu na świecie ale nawet w KK w seminariach jest taki przedmiot Historia Zbawienia i tam jest wykladane dokladnie że losy świata to są losy walki dobra ze złem, że jest też walka zła ze złem, o tym jak świat został stworzony, jak pojawił się grzech pierworodny(najbardziej oczhwisty dogmat w KK, nawet karoń to opisuje ale innymi slowami), kim był Jezus i czego dokonał i to że jego ofiara na krzyżu i zmartwychwstanie to najwazniejsze wydazenie w tej walce i najważniejszy moment w dziejach świata a cała walka którą obserwujemy ma na celu temu zaprzeczyc i nas pogrążyć, wirusy informacyjne(kłamstwo) to tylko narzędzie w tej walce. W teorii i praktyce dzialan wojskowych mamy ze wzgledu na zakres czasu i ptzrsttzeni dzialan trzy poziomy: 1 taktyczny, 3 operacyjny, 3 strategiczny. I to jest tylko część prawdy bo ja sam sobie dopowiedzialem że jest poziom 4 ideologiczny i 5 metafizyczny(bezposredniej walki realnych bytów duchowych, dobrych i złych aniołów). Wirus informacyjny jest powiedzmy narzędziem działania z poziomu 4. To już taki zakres poziomu działań, że ciężko połapać sie o co chodzi, wszak wirusów jest pełno jest pełen pluralizm w tej materii i ludzie nawet sami sobie z tego wybierają co im wygodne ale każdy działa tak samo niszcząc osobowośc, więzy spoleczne, ograniczając dzietność. Sumienia i natury ludzkiej tak jak ją stworzył Bóg nie da sie oszukać dlatego osoby ulegające wirusom informatycznym umierają za życia. To nie jest tak że osoba ulega wirusowi informatycznemu i się nie rozmnoży ale zyje szczęsliwie do konca swoich dni o nie. Jezdzilem troche w pogotowiu przez co mialrm ogromny kontakt z ludzmi z róznych grup spolecznych(pelen przekrój spoleczny) i ciagle widzialem jak usychają i te przypadki zamykaly sie w pewne schematy tak że z czasem rzut oka na okolivznosci i poszkodowanego i wiedzialem z czym mam do czynienia. I te osoby usychają, jak zombii, żyją ale nir ma w nich życia dalej juz tylko samotnosc, alkohol, dragi, psychotropy, psychuszka i pruby samobujcze, samookaleczenie itp. Ilu przyjaciól, ilu krewnych tak przygasło i nie wiadomo jest jak ich odwrócic w tym zatraceniu. Bo tak sie dzieje wlasnie dlatego że przez wirusy informacyjne(kłamstwo) nie są zgodni ze swoim sumieniem i ze swoją naturą jaką ich Bóg obdarował. Warto jest posłuchać ostatniego kazania ks Jerzego Popiełuszki na yt, ja slucham często tych słów co kilka dni wlasnir to jest o kłamstwie i o prawdzie o tym aby własnie dążyć do prawdy i być dzięki temu zawsze wolnym czlowiekiem(człowiek, który jest wolny zawsze wybiera Boga i to co Boże) a wtedy zawsze pozostanie wewnętrznie wolnym nawet wobec zewnętrznego zniewolenia. Co do wirusow informacyjnych na pewno jest zaleznosc miedzy uniwesytetem trzeciego wieku dla emerytow aby ich przektecic informacyjnie aby potem emeryci oddzialywali negatywnie na wnuki bo to z nimi wnuki spedzają dużo czasu, na to idzie sporo kasy z unii(getmanii) na pewno zabawki dla dzieci. Ja ostatnjo odgrzebalem dla swojego synka moje czytanki z konca prl(entliczek pentliczek, o bocianir kajtku, pladtusiwy pamietnik, dzieci z bulerbyn, Mikołajek i jego przygody, każdy każdemu, na straganie w dzien targowy, o babci i kurce co przypadkiem polecialy samolotem itp, obejrzyjcie kota filemona oczym to byly bajki i potownajcie z obecnyni. Dla tych co tego nie zrobią podam streszczenie, wtedy bajki mialy zahaczenie w zeczywistosci i dotyczyly realnych problemow zycia codziennego a obecnie nie mają zadnego zahaczenia w realnym zyciu i kazdy element bajki jest baśniowy a problemy poruszane w tych bajkach nie dotyczą zadnych spraw codziennych. Do tego inne zabawki jak lego duplo zestaw dom rodzinny gdzie mama i tata mają inny kolor skóry, lego ninjago(walka zła ze złem), transformers, sami wiecie co mam na mysli.i teraz jak na to patrzec. Pierwsza, druga i zimna wojna wyniszczały spoleczenstwa, widac bylo krew, trupy i kaleki. Obecnie potencjal przemyslowy i surowcowy zostal wyczerpany i wyniszcza się zdrową tkanke spoleczną innymi metodami, moze wynika to z opracoeania broni i doktryn atomowych gdzie wszystko zostaje zniszczone

1 Like

Doktryna wojny atomowej powodowala totalne wyniszczenie potencjalow, wiec zostala pewnie unowoczesniona, pewnie powstalo pytanie: Jak wyniszczyć siłę żywą przeciwnika nie uszkadzając infrastruktury i zasobów? I na to pytanie pewnie padla odpowiedz: wojna informacyjna. Rozpuscic takie wirusy informacyjne aby przeciwnik sam się wykonczył zostawiając infrastrukturę i zasoby. Ale wracając do poziomu 5 walki dobra ze zlem wrogami są wszyscy ludzie i dlatego moze to wygląda jak walka między roznymi blokami kontynentalnymi ale kazdy ma zniewolić swoich, samoobezwladnić.

1 Like

Tak, z grubsza w okolicach środkowego paleolitu dolnego (od ok. 2,5-2,0 mln – do ok. 120 tys. lat temu). I od tamtego czasu sąsiad sąsiada znakami dymnymi dezinformuje. Wcześniej był problem z ogniem.

Ma? Co to znaczy?

Jaka jest charakterystyka poziomu 1,2,3,4?

Cholera, a ja zawsze miałem do Harrego Pottera zarzut, że wpieprza w baśniowy świat (nieważne jakiej jakości) totalnie chamsko kwestie polityki imigracyjnej i asymilacji. Ale ja jestem prosty chłopak ze wsi, w dupie byłem, gunwo ja widział, może sie nie znaju.

To akurat niezła myśl. Olej kupiony, kukurydza, nie wiadomo czy jak otoczą moją wiochę kordonem to netflix doleci ^^

Jeśli się boisz, już jesteś niewolnikiem!

Nie możesz dać ludziom świętych ksiąg, internetu i oczekiwać, że będzie jak było.

Analiza statystyczna zjawisk nadprzyrodzonych a zapisanych w Piśmie :

Prosto do łagru, zwierzęta!

1 Like

Grupy kultywujące PGR tworzą struktury plemienne i mają wysoką dzietność niekoniecznie biorąc udział w głównym nurcie gospodarczym po stronie dawców.

Opisana w cybernetyce.
Ten konkretnie tekst (krótki, dotyczący grupowania 1-4 o jakim mowa) mam na którymś kindlu gdzieś u dzieci.

http://www.socjocybernetyka.pl/

https://naiwarszawa.pl/cykle-wykladow/

Ta przestrzeń może mieć zasadną korelację z widokiem.

Na wszystko się zgadzam, ale do niczego nie przyznaję.

1 Like

Samodzielnie jest to prawie niewykonalne.

Gdzie leży problem? W wirusie czy w nosicielu? Wirusy mutują. Nie ten to inny czepi się nosiciela z podobnym efektem końcowym. Analogicznie z lekiem. Jeżeli lek nie działa na wirusa to może nie problem z dawką tylko z nosicielem. Dopóki ktoś sam nie zacznie myśleć i weryfikować efektów to żadne tłumaczenie nie ma sensu. Jedną rzeczą jest wiedzieć o naturze wirusa, drugą zaś działać tak, aby wirusowi nie ulec.

Ciekawe jest to, że badania nad wirusem prawie zawsze dotyczą zarażonych i ewentualnych wyleczonych. Mało kto zadaje sobie pytanie dlaczego inni wystawieni na oddziaływanie nie wykazują żadnych objawów. Czy tu aby na pewno jest tylko wrodzona odporność, czy może nosiciel też może zmutować?

BTW. Bardzo dobry tekst.

1 Like

Jeśli myślisz że można się przed tym uchronić i kazdy moze to jesteś w błędzie. Ktoś celowo bardzo zmyślnie i subtelnie wymyśla te wirusy a potem używa wielkich mocy korelacyjnych aby je wprowadzić, praktycznie nie masz szans się przed tym uchronić, zjawisko jest masowe i dotyczy każdego bo nawrt jak wybitni temu nie ulegną to spora część ludzi z ich rodzinnej sieci powiazań już tak przez co twoje mozliwosci oddzialywania spadną. Koniec PRL i poczatek “wolnrj polski” to byl poczatek zakazania. Ogladaleś reklamy kolgejt, ankulBen, ogladales"cudowne lata", “kapitana planete”, “przystanek Alaska”, “Bewerly hils” " policjanci z Miami" to tam cie juz za malego urabiali a potem to już byla “twoja decyzja” pojs na studia, robic kariere, kilka języków się uczyć, wyjechac za granice do pracy, kalifornia to najlepsze miejsce na swiecie do zycia, bedziesz jezdzil tam tylko kabrioletem i mial dom nad morzem w Malibu, Ameryka kraj wielkich możliwości hohoho a z bliska ciasne klity, karaluchy i pluskwy, strzelaniny na ulicy i dragi, bezdomni przy smietnikach, tego już nie pokazali a potem refleksja ze sie zapomnialo zalozyc rodziny, rozmnozyc i zyc spokojnie bez ambicji za to z grilem i piwem na ogrodku pitym z wasatym wujkiem Zenkiem przy partyjce tysiąca :slight_smile:

2 Likes
2 Likes
1 Like

Między móc, a działać jest wyraźna granica. Jeżeli myślisz, że rozwiązaniem jest prostowanie ludzi innymi przekonaniami albo niektórych poglądów w ogóle nie rozpatrujesz w kategorii wirusa to się zastanów czy Ty przypadkiem czegoś złapałeś. Zmiana narracji i wtłaczanie innych przekonań to nie ochrona tylko inny wirus. Kto powiedział, że życie bez ambicji z dużą rodziną i browarem z Zenkiem to optymalny sposób życia?

Co do reszty to nic z wymienionych nie oglądałem, a Kalifornia to dla mnie punkt na mapie do omijania, z którego można ciągnąć hajs zdalnie.

2 Likes

Jednym z wirusow informacyjnych jest przekonanie o totalnej rownoaci ludzi miedzy sobą i to jest błąd, takie rzeczy opowiada się dzieciom. Świat jest hierarchiczny, jest hierarchia w rodzinie, jest hierarchia w spoleczenstwie, w pracy, aparaty wladzy mają swoją hierarchię, praktycznie jak jest dwoch ludzi to już jest jakaś hierarchia. I to jest dobre ze jest hierarchia i ze sie mozemy komuś podporzadkowac i z czasem zajmujemy jakąs pozycje i nam są innni podporządkowani. Jeśli ktoś jest przekonany o równości ludzi automatycznie wypisuje się z hierarchi w każdym porządku i zostaje poza hierarchią, jest autsiderem ktory bie chce się przyporządkować vzyli jest na samym dnie hierarchii!!!. Każdy z czasem zajmuje jakies miejsce mu odpowiwdnie różne w różnych porządkach i teraz AMBICJA oznacza że nie zajmujesz swojego miejsca jakie powiniwnes zająć, na jakie ci starcza talentow i mozliwosci a chcesz zająć wyższe miejsce jakie ci sie nie należy. Z tego same zgryzoty dlatego ambicje to jest coś złego. Jak nagadasz przeciętnemu czlowiekowi, ktory wykonuje swoją pracę np pracownika warzywniaka aby się rozwijał, kształcił, jeździł po świecie, poznawał ludzi, zakladał vloga z tej podrozy to przestanie pracować, sprzedawac ci warzywa, warzywnjak zostanir zamkniety a chlopak bedzie tutal sie na stopa jak bezdomny z katimatą po europie i żebrał o jedzenie w Lizbonie albo Marsylii albo pojdzie na studia z zarzadzanie lub stosunkow miedzynarodowych(nic z tego nie bedzie miał bo jakby mial pojecie o zarzadzaniu to by sam ten warzywniak otworzył) skonczy studia i zajmie jakies miejsce w administracji za male pieniadze i bedzie zajmując niewłasciwe sobie miejsce szkodził ludziom robiąc do tego uczone miny bo jest magiater

2 Likes

Tzn inni opowiadają swoim dzieciom, ja swoim nie opowiadam nic o rownosci ale od razu mowie kogo trzeba sie sluchac

1 Like

Jeśli to życie skutkuje przedłużeniem życia w kolejnych pokoleniach, a alternatywa nie skutkuje to nie bardzo jest jak nazwać optimum gdy do porównania mamy brak przebiegu funkcji.

Anarchista^^

Są takie koncepcje w filozofii. Nawet sprawdzają się w praktyce ze względów podażowych.

Szkodniki wypada usuwać niezależnie do rozmiaru.

1 Like

Ale to jest strata, tacy ludzie swietnie by sie sprawdzili jako sprzedawcy na bazarze, sprzatacze, kierowcy w transporcie, majstry na budowie itp a tak wtlacza im sie ambicje do głow i przestają robić to co dobrze robili a zaczynają dzialac na szkodę wiec jest to podwojna strata. To samo z rodzicami i ich dziecmi. Rodzice okazują ambicję ze ich dziecko musi miec to i tamto, musi buc najlepsze i najlepiejwyksztalcone a wiekszosc dzieci jest przecietna i zamiast taka dziewczunka zostac zadowoloną z siebie i zycia fryzjerką z trojka dzieci i męzem zostaje lekrarka singielką w lazarecie z ktora potem urzera sie helcecki medyk.

2 Likes